login
Inicia sessió

register
Registra't

marketingdigital.flog.cat

Aspectes informatius dels comentaris de cerca.

Aspectes informatius dels comentaris de cerca segons un expert en seo barcelona.

Abans de parlar el tema és vital tenir coneixement respecte que són els comentaris de recerca, amb la finalitat d'entendre bé la informació plasmada en aquest article.

Quan nosaltres vam observar la part inferior de pàgina en els resultats de cerca, trobem un enllaç amb el text d'enviar comentaris, quan un procedeix a fer clic en aquest enllaç es genera un formulari que li permetrà als usuaris enviar comentaris sobre els resultats de cerca .

Aquest formulari conté una divulgació, amb la qual adverteix als usuaris que la informació del sistema podria enviar-se a google, amb la qual cosa és lògic que abans d'això s'està registrant el seu navegador i dades de la seva IP, amb l'objectiu d'identificar els dades maliciosos, però també per registrar les dades estadístiques relatives amb la geografia, sistema operatiu i successivament.

L'important és saber com google utilitza el formulari de comentaris de cerca.

Pel que fa al sabotatge un editor web va suggerir que era conscient que la seva competència estava utilitzant el formulari de comentaris de Google per presentar informes negatius sobre els llocs web de la seva companyia.

No obstant això John Mueller, un web màster de google va expressar que la resposta és no, el formulari de comentaris no es pot utilitzar per perjudicar negativament les classificacions d'un lloc web.

Mentrestant la senyora Nuance una multinacional de tecnologia programari va dir el següent sobre les respostes de John Mueller "Hi ha algunes respostes en què John Mueller tendeix a fer servir paraules de farciment com" bé "o" Uhm "com una manera d'aturar la seva conversa mentre pensa en les seves respostes "

Però la veritat és que no doncs la resposta de John Mueller va ser immediata i sense vacil·lació ni dubtes. Ja que això semblava indicar que aquest era un tema del qual ell confiava i estava completament segur

Com és el formulari dels comentaris de cerca utilitzats per Google?

Mueller després va passar a discutir com Google utilitza el formulari de comentaris de recerca, pel que ha expressat el següent, "Així que això és una cosa que generalment és un procés més llarg i més d'una cosa així com:" Oh, hem vist a persones queixar sobre ... pàgines d'amplificadors perquè no els agraden o perquè no els agrada el logotip ... hem vist Molta gent es queixa d'això amb el temps, així que potser hauríem de canviar alguna cosa allà ".

Però sobre la base de llocs individuals això no és una cosa per al que faríem servir això.

Llavors, realment és una qüestió que aquesta és una tendència general ... I no s'estan enfocant en un lloc específic, sinó més aviat com en tota aquesta àrea diferent que ens estem equivocant en la recerca i rebem comentaris de tot tipus de persones sobre aquest àrea general.

I a causa d'això hauríem de descobrir ... algun enfocament que puguem fer perquè sigui més fàcil mostrar resultats més rellevants al grup de persones més gran ".

I Nuance sobre el formulari de comentaris i control de qualitat

Comentaris (0)12-09-2018 12:17:50

Preguntes SEO

Preguntes SEO que de segur tens en ment

SEO no és una eina de senzill ús, a més per poder executar-la has de conèixer una sèrie de tàctiques que t'ajudaran a que cada acció sigui més efectiva. 'Per aquesta raó, les persones solen tenir moltes preguntes SEO a l'hora de portar una presència digital ja sigui d'una empresa o servei. En aquest post d'avui volem brindar respostes a algunes d'aquestes preguntes tan freqüents que solen fer-se en aquesta tasca per facilitar i aclarir una mica el camí en aquest.

Val aclarir que, no disposem de la veritat absoluta, ja que només comptem amb la nostra experiència i alguns coneixements que s'han d'estudiar en el procés de treball.

Preguntes SEO que hem d'aclarir abans de cometre un error

A continuació mostrarem tres de les preguntes SEO més importants i freqüents al moment d'entrar en el món tan canviant.

1. Per què m'anava a interessar desindexar contingut?

El primer que busquem en una pàgina és tots el contrari a això, és a dir, potenciar la indexació de continguts. Desitgem aconseguir que el major nombre de pàgines es posicionin amb la major quantitat de paraules clau. No obstant això, en algunes ocasions és justificable l'ús d'una desindexación de continguts, com les següents:

• En els moments que desitgem evitar penalitzacions de contingut duplicat o pobre.

• Un altre cas molt comú és el de les fitxes de producte en comerç electrònic 's, si tens una fitxa molt semblant a una altra però amb algun detall diferent, necessites duplicar aquesta fitxa tantes vegades com calgui, però per a efectes del SEO això només estaria generant contingut duplicat. El millor sempre serà canonicanizarlas, que no és exactament desindexar però és bastant semblant.

• Per concentrar el Crawl-Budget a les pàgines que t'interessen

2. Es pot posicionar uns keyword amb contingut estàtic o necessitaré continguts actualitzats?

La resposta a aquesta pregunta és un rotund depèn, doncs va subjecte al tipus de paraula.

Si estàs buscant posicionar la paraula "tobillocabra masticalagañas" amb un contingut estàtic que coincideix amb aquesta paraula exactament, ja que no tens que preocupar-te. Però si cercar posicionar "hotels Aruba" en un text de mil paraules, probablement no ho aconsegueixis.

Per aconseguir això has de:

• Utilitzar sentit comú.

• Comprova que el tipus de contingut aquesta rankeando.

3.- Es pot rankear sense enllaços?

Això dependrà del projecte que vulguis emprendre. Però per fer enlairar un projecte de veritat en un camp de competència mitjana-alta és importantíssim l'ús d'enllaços.

Es pot rankear sense enllaços amb keywords poc competides, però no si es tracta d'un nínxol competitiu.

consultor seo | seowebconsultora

Comentaris (0)08-09-2018 18:39:07

Lloc web, pàgines d'arxiu i Google

Lloc web, pàgines d'arxiu i Google

Una persona que executa un lloc web de WordPress i vulgui evitar el risc de contingut duplicat, és normal que es pregunti si el més correcte és utilitzar una etiqueta noindex en categories i arxius de pàgines, i si això afectaria directament la seva mitjana de trànsit.

Aquesta es presenta com una bona pregunta, és important que tot professional de SEO entengui i comprengui la forma en què funciona Google, com actua davant de contingut duplicats, etiquetes i arxius de pàgines.

En general, les pàgines no tenen per què sentir preocupació davant la idea que Google rastree alguns llocs web que no tenen valor algun. Les pàgines de fitxer, categories i els resultats de cerca que formen part de coneguts CMS com WordPress i Drupal no solen ser suficientment freqüents per tenir importància. La forma en què es rastreja i indexat, és que Google veurà algun valor, de manera contrario, això no passarà, pel que resulta innecessària aquesta preocupació latent dins del creador d'un lloc web.

Si es parla d'un lloc gran de comerç electrònic, amb una gran quantitat de productes publicats, això si pot arribar a convertir-se en un problema de major grandària, en voler orientar els rastreadores de Google a les pàgines que importen i esgoten coses sense aparent valor .

Páginas de fitxer, etiqueta metanoindex i bloqueig de robots.txt.

Per poder oferir una resposta completa a aquesta inquietud, s'ha de conèixer la diferència existent entre una etiqueta de metanoindex, pàgines de fitxer i el bloqueig de robots.txt.

Si es proporciona un comandament a l'arxiu robots.txt destinat a bloquejar l'accés de Google o d'altres rastreadores a les pàgines, s'evitava eficaçment l'ingrés. Al moment en què Google troba un lloc web que està bloquejat en robots.txt, no es procederà a executar el comandament "Obtenir" per obtenir accés al capçal de la pàgina. El que significa que, si al passar el temps decideix que la pàgina no hauria de ser indexada, o voleu presentar un altre estat, Google no serà capaç d'observar aquesta modificació.

Deberían limitarse, els comandos de Robots.txt, a pàgines que Google no podia notar d'una altra forma. No és bona opció bloquejar els fitxers de CCS o JavaScrip que resulten necessaris per a la representació adequada de les pàgines.

Existeixen certes diferències entre una etiqueta robots = noindex i el robots.txt, encara que és habitual que els professionals de SEO tractin igual. Entre aquestes es poden esmentar:

1-Encara que sigui una directiva de robots, la seva restricció és menor que robots.txt.

2-Noindex fa què ofereix, indicar-li a Google que no indexe, és a dir, que no es postula a la pàgina com a elegible per trobar-se en els resultats de cerca. Google seguirà recopilant les dades del lloc web i seguirà els enllaços, encara que això no passarà si la pàgina fa ús, a més, de Nofollow.

3-Si la pàgina fa ús de noindex i posteriorment pren la decisió d'enviar un redireccionament del costat del servidor o 404, Google serà capaç d'accedir al canvi realitzat del estat i podrà actualitzar-los de forma conseqüent.

font:posicionamiento web barcelona i consultor seo judith sauch.

Comentaris (0)06-09-2018 14:43:53

Leading page perfecta: saps de que es trata?

Leading page perfecta

Per respondre a la pregunta sobre l'existència d'una lading page perfecta, gairebé sempre es pren com a referència el percentatge de conversió, és a dir, el nombre de conversions totals dividit entre el nombre de visites totals a la landing page, sent així una conversió alguna acció que l'usuari o client ha de realitzar i que hàgim identificat com a objectiu del teu negoci, entre aquestes accions es contemplen els formularis, subscriure a un butlletí, descarregar un fitxer, etc.

No hem de deixar de reconèixer que aquest percentatge esmentat anteriorment té un gran valor, però no hem de concentrar només en ell, ja que això pot dur-nos al més rotund fracàs.

No seré jo qui negui la importància del percentatge de conversió, però basar tota la nostra estratègia en el valor d'una única mètrica analitzada de forma aïllada pot dur-nos al més absolut fracàs.

Descobreix la leading page perfecta

Molts busquen una leading page perfecta, però sabem el que això significa? La veritat és que resulta difícil donar una definició generalitzada i exacta, però podem dir que, un leanding page perfecta és aquella en la qual produeix una conversió cada vegada que un usuari qualificat la visita, és a dir, el nostre producte o servei satisfà les seves necessitats.

Aquesta page està dirigida a un públic específic, amb un perfil que inclou una sèrie d'inquietuds i necessitats a les que tu com a producte o servei ofereix-solucions.

Ara bé, un cop aclarit en què consisteix aquest tipus de pàgines, parlem dels elements que la componen i que resulten imprescindibles al moment de crear un.

• Títol: aquest ha d'aparèixer en un lloc atractiu i amb una tipografia adequada que s'ajusti a les teves valors com a marca o servei i al públic al que ho dirigiràs. Aquest ha de ser bastant curt.

• Subtítol de suport: amb aquesta part de la teva primera impressió, tens l'oportunitat d'ampliar o aprofundir una mica més sobre el teu missatge del títol.

• Fotografia / Vídeo: no necessàriament has de mostrar el producte d'aquesta forma, però, resulta molt més atractiu i dinàmic per al client.

• Proposta de valor: has de saber bé que ofereix el teu producte o servei que el fa diferent dels altres, de la teva competència. No ha de ser una arma de vista general, sinó de proposta on destaqui la necessitat del client i la solució que ofereixes segons aconsella una experta en seo barcelona.

• Formulari: aquest servirà perquè li usuari deixi les seves dades i així completar la conversió.

Comentaris (0)03-09-2018 18:47:08

paraules claus per millorar la teva SEO

Aprèn com aconseguir excel·lents paraules claus per millorar la teva SEO

En el camp de la recerca les paraules claus, o keywords és una de les activitats de retorn més important. I tot comença amb les paraules que siguin escrites en les recerques d'investigació. I és que una cosa tan simple com una bona o mala keyword pot ser la diferència entre l'èxit i el fracàs del teu lloc web.

Aquí et anem a ajudar amb consells perquè puguis obtenir aquestes keywords que en comptes de tancar t'obrin més portes a l'èxit.

Segueix aquestes recomanacions i obtindràs les millors paraules claus

A vegades pot prendre una mica més de temps i sacrifici però recordem que és millor alguna cosa segur a llarg termini que senzillament jugar a la loteria amb les paraules claus. Pel que et recomanem:

* Fes una investigació de keywords

A través d'aquesta investigació de keyords, podràs aprendre nous termes i frases que es dirigeixen amb SEO i que van amb la demanda de la teva mercat. L'objectiu no és aconseguir sempre visitants sinó d'aconseguir aquells visitants que podran ser futurs clients.

* Aprèn el valor de les keywords

Perquè puguem entendre el valor que aquestes paraules puguin tenir hem d'entendre a plenitud el nostre lloc web, fer una que una altra hipòtesi, fer proves. I el primer que has de preguntar és si aquesta paraula està relacionada realment amb el teu contingut. Ja que hem de pensar que podem desviar tot el trànsit cap al nostre lloc web però si en arribar els usuaris no troben el que busquen ens veurem molt perjudicats.

* Cerca la frase o terme en els motors de cerca

Amb això podrem veure el que és rellevant, és a dir, la competència i què tan difícil pot ser la classificació amb el terme que vas buscar. Si arribes a veure diversos anuncis per tota la part superior i per la part dreta de la cerca orgànica llavors estem davant d'una paraula que té un alt valor, però que també és molt lucrativa. Però no oblidis que ha de fer referència real al que ofereixes en el teu lloc web.

* Comprar una campanya de demostració a Google AdWords o Adcenter Bing

Aquesta opció de comprar el trànsit de prova pot ser suficient per animar-te a veure el bé que es converteix. A Google Adwords has de triar l'opció que digui coincidència exacta i després assenyales el trànsit cap a la pàgina corresponent en el teu lloc web. I ja estàs preparat per veure créixer el teu lloc web.(consultor seo)

Comentaris (0)28-08-2018 16:31:35

Desenvolupar estratègies bàsiques guiades per la perspectiva SEO

La importància de la perspectiva SEO que no has d'oblidar

A vegades ens preocupem per les quantitats de clients que tenim a l'hora de presentar algun proposta o projecte nou, per això sempre hem de tenir en compte la perspectiva SEO quan es tracta d'aquest tema es parla de fer referència a mantenir els lineamientos estratègics, per tenir valors, visió i objectiu.

Desenvolupar estratègies bàsiques guiades per la perspectiva SEO

Aquest permet conèixer paraules claus que corresponen a l'organització per als motors de cerca que poden passar informació d'una manera adequada sense importar els diferents clients, sempre es intentar arribar a una mateixa organització si està ben posicionat. Això es basa en una línia que es concentra en una base, pot ser el centre de l'organització i es busca totes les modalitats

Al final de cada estratègia utilitzada en les perspectiva SEO, sabem que SEO té sota comandament negocis en línia, aquests són capaços d'oferir un millor resultat en funció al tipus d'usuari, tenint en compte la seva història, ubicació i altres factors, tot aquest tipus de coses o factors pel que fa a la perspectiva ens corresponen a la major sol·licituds que podríem a arribar a tenir sobre la clientela que ens arribi en el futur, hem de tenir en compte que tot el que sabem les nostres habilitats per captar paraules claus i client ens fa tenir una bona imatge o perspectiva, no està de més dir que hem de saber en quin moment devem usar-la per que el nostre rànquing segueixi sent el millor tenint bones perspectiva i millora de motor de cerca, ja que tot es basi en això.

Per finalitzar es necessita tenir idees clares del que voldrem treballar o vendre al nostre llocs web com blocaires el més important és tenir un bona posició i bona recerca utilitzant les eines necessàries per millorar la nostra perspectiva, ja sigui amb un article o amb una vine que vulguem fer a la nostra clientela, no està de més dir que posant l'obstinació, esforç, podem aconseguir ser els millors en la nostra àrea de treball tenint la bona recerca, les paraules claus, tractant guiar-nos en el nostre Wordpress que sabem que és molt bo però sabent el utilitzar de molt bona manera, com indica un seo barcelona com judith sauch.

Comentaris (0)28-08-2018 16:30:34

Estratègia SEO: Valor a curt termini

Estratègia SEO: Valor a curt termini

És important comprendre que les estratègies SEO poden trigar un temps per arribar a ser un èxit, encara que molts pensin que tot aquest procés es dóna per art de màgia, no és així, es requereix de paciència i perseverança per aconseguir bons resultats. No obstant això, a continuació, t'expliquem com veure el valor de SEO a curt termini.

Com veure resultat de l'Estratègia SEO a llarg termini en el curt termini? consells de un consultor seo

Cadascuna de les Estratègies SEO són ​​peces clau per obtenir resultats favorables, els resultats de SEO a llarg termini es refereix a les coses que necessiten una mica més de temps per tenir efecte, en aquest cas, de tenir efecte sobre el procés SEO. Un exemple d'això serien: els programes de creació d'enllaços, transicions subdomini, recomanacions esquema, l'aplicació de HTTPS, etc.

Com a estratègia es pot prendre HTTPS, ja que sabem que hi ha un valor a llarg termini per als llocs web segurs, Google ha anunciat que donarà prioritat a les pàgines web més segures. Ja allà, estaríem donant un gran pas.

No obstant això, aquesta seria una mesura a llarg termini i els resultats no es veuran immediatament ja que la transició HTTPS requereix temps, recursos i diners.

Llavors, què es pot fer? Tot i que la resposta varia d'empresa a empresa, hi ha certes formes de veure el valor de les Estratègies SEO a curt termini:

 Estudiar casos: S'han estudiat diversos casos on es veu la importància que ha tingut i com ha fet efecte moure el lloc del subdomini a un domini principal, l'impacte que té aquesta estratègia de transició és gran.

Si realment vols veure valor a curt termini de l'Estratègia SEO, el millor que pots fer és dedicar-te a la recerca i intercanvi d'informació, colaborarse mútuament. Observi el que ja s'hagi dit, el que altres han implementat i l'impacte que tot això va tenir en els seus llocs web.

 Armar un cas per després fer-lo servir: S'ha de realitzar una mena de "prova" a petita escala. És a dir, si vostè intenta demostrar que alguna cosa té valor, ha de crear un petit cas i analitzar si té resultats, si són positius, llavors aplicar-lo. Serà molt més fàcil veure així, el valor de l'Estratègia SEO a curt termini.

 Vendre les petites victòries: Molts es preguntaran com veure el valor de les Estratègies SEO a llarg termini si els resultats encara no són tangibles. Bé, és important tenir en compte els petits triomfs que poden fer una gran diferència, si busques millores orgàniques, és bo que prestis atenció al següent:

 Les dades de consultes de cerca: És cert que hi ha paraules claus que poden resultar útils, però això no ho és tot, cal revisar les dades de impressió i consultes de cerca per aconseguir un impacte favorable, i molt possiblement augmentar el trànsit.

 Visibilitat de paraules claus: SEMrush és una gran eina per permetre'ns veure la visibilitat de les paraules claus orgàniques, i per observar com van canviant amb el passar del temps. Això contribueix a millorar el rendiment.

 Taxa de conversió: Tot i que la taxa de conversió és una mesura que moltes vegades es passa per alt en la recerca orgànica, ja que sol ser complicat de fer-la, però quan es fa correctament, la taxa de conversió pot donar-nos idees clau.

Comentaris (0)25-08-2018 12:11:34

Què Canvis de SEO s'han suscitat en els últims 10 anys?

Què Canvis de SEO s'han suscitat en els últims 10 anys?

La tecnologia i les xarxes evolucionen constantment, i en els últims anys ho han fet amb més rapidesa, de la mateixa manera els motors de cerca ho fan, les exigències dels usuaris canvien i és així com han ocorregut canvis de SEO en els últims deu anys , ha patit bastants sacsejades que han influït en l'optimització dels motors de cerca (SEO).

L'enfocament del panorama de cerca ha evolucionat amb els Canvis de SEO

L'algorisme de cerca de Google no ha parat de patir canvis en l'última dècada, i l'enfocament dels motors de cerca per conseqüència, han evolucionat. A continuació, detallarem els canvis de SEO més rellevants en els últims 10 anys:

1. Augment de continguts: L'any 2011 amb una actualització anomenada "Panda" es va aconseguir augmentar en gran quantitat els continguts de qualitat, eliminant el contingut mort o inútil que existia a la web. Després d'aquesta actualització va ser impossible que es mantingués en els motors de cerca contingut que no servia per a res i tenien més quantitat que qualitat.

2. L'eliminació d'esquemes d'enllaços: Qualsevol intent per influir deliberadament en el rànquing, Google ho considera com un esquema. El cercador treball molt fort des de l'any 2002 per eliminar la creació d'enllaços que eren spam, finalment el 2012, amb l'actualització del pingüí va ser que per fi va acabar amb aquest problema i va néixer el que actualment són els enllaços amb articles que veritablement contribueixen amb el trànsit i rànquing d'una pàgina web.

3. Remodelació de locals: Amb l'actualització "Coloma" l'any 2014 es va suscitar un gran canvi en els factors de rànquing, amb aquesta actualització Google va incorporar en major quantitat senyals rànquing web en el seu algoritme, atorgant prioritat als llocs web millor optimitzats impulsant la major visibilitat dels mateixos.

4. reacondicionaments: La pàgina de resultats del motor de cerca ha patit durant tot aquest temps gran quantitat de canvis, tants, que és molt difícil saber quants han estat exactament. Per comparar, et deixem una captura de la pàgina de resultats de l'any 2006 perquè puguis establir per tu mateix les diferències amb la d'avui en dia.

5. Augment del gràfic de coneixement: Un factor important de la SEO moderna és la va crear Google a l'any 2012, el gràfic de coneixement dóna als usuaris respostes curtes a les seves preguntes.

6. Priorització mòbil: Un dels Canvis de SEO més importants que s'ha incorporat és en el qual Google s'ha enfocat i ho segueix fent, la funció d'optimitzar els llocs web per als dispositius mòbils. Des que va aparèixer l'iPhone el 2007, s'ha fet molt èmfasi en això.

7. L'eliminació suau de paraules clau: Les actualitzacions "Panda" i "Pingüí" van intentar acabar amb les paraules claus usades de farciment. Però finalment amb l'última actualització l'any 2013 anomenada "Hummingbird" s'ha incorporat un tipus de cerca semàntica, on el motor de cerca desxifra la intenció de l'usuari i s'ha anat a poc a poc eliminant l'ús de paraules clau com a farcit.

8. Actualització d'estimulació i impacte: Google durant anys ha estat evolucionant i canviant el seu algoritme de cerca. En l'actualitat, el motor de cerca és molt més sòlid i per aquesta raó s'han disminuït els canvis i actualitzacions i impacten menys en la indústria como indica un seo barcelona

Comentaris (0)25-08-2018 12:10:48

SEO 2018

SEO Aquesta canviat de forma i evoluciona

Diversos especialistes afirmen que els motors de cerca i l'optimització de les pàgines webs, han anat tenint variants en els últims anys. No obstant això tot i que SEO és una de les noves tècniques per al posicionament web i que s'ha desplaçat a altres que van ser usades amb molt èxits, no està exempt de patir canvis, però dins d'aquests canvis, alguns diuen que l'essència de SEO s'ha anat perdent.

Des de fa temps es vénen escoltant el mateix, que la famosa tècnica de posicionament i augment de trànsit ha mort. Però els experts asseguren que això és fals. Si bé és cert estem en un món que no tenen garanties i en el qual les eines que fem servir per a diferents àrees tampoc les tenen i aquest precisament és el nostre cas.

Com sabem dins dels avantatges que porta amb si aquesta estratègia, és que si aconseguim fer un títol cridaner i ubiquem les paraules claus en aquests llocs estratègics dins el mateix text, anem a obtenir com a recompensa que Google ens situï dins dels primers lloc. Però quan passa el cas contrari i vam notar que la nostra optimització no està tenint els resultats esperats, és quan diem que això definitivament ha mort.

SEO Desapareix i experts afirmen que ha mort

Aquest és l'etern debat que un cop més es torni fer públic, ia això és una cosa que s'ha tornat habitual, i fins molts ho comparen amb la quantitat de vegades que han dit que el món es va acabar, és obvi que tot té un final i res és per sempre, però si alguna cosa és bo perquè no val la pena seguir tenint-?

És molt habitual sentir que el posicionament web ja no està sent usat per cercadors com Google, però això es pot deure al fet que el famós cercador ha realitzat algunes modificacions en el seu algoritme, i per aquesta raó la forma en què estem utilitzant les paraules claus ja no és la manera correcta, així que podem dir, que segueix sent el mateix, mes no està sent presa en compte de la mateixa manera, ja que ara un de les noves característiques que es té en compte per donar resposta a una recerca determinada, és l'àrea d'on surt aquella recerca.

Una altra de modificacions que també van sorgir és sobre el pagament d'AdWords, els quals ara ocupen gairebé tota la part superior i fins lateral dels resultats de cerca.

font:experta seo barcelona a seowebconsultora

Comentaris (0)22-08-2018 17:00:27

Pàgines: 12  <>