login
Inicia sessió

register
Registra't

marketingdigital.flog.cat

Com ser un consultor seo?

Com ser un consultor seo?

Encara que soni estrany hi ha moltes formes d'aconseguir ser un consultor SEO. Si partim de l'educació, és la ideal. Adquirir coneixements en diverses àrees que ajudin a millorar el posicionament web d'un lloc. Aprendre sobre màrqueting digital, online i offline, sobre contingut, campanyes i anuncis publicitaris, algoritmes de Google, motors de cerca, a dissenyar, programar llocs web, entre d'altres.

Partint d'això, podem dir que per a convertir-se en consultor SEO es requereixen d'anys d'estudi, per poder perfeccionar la tècnica en cada línia. Un expert SEO només es caracteritza per conèixer d'estratègies per millorar un posicionament web. També pot tenir experiència en màrqueting en línia. L'experiència en màrqueting digital, s'aconsegueix a través de coneixement tècnic sobre les plataformes digitals com el són: les xarxes socials.

Cada vegada més ens adonem que no qualsevol pot ser consultor SEO. La gran quantitat de coneixement que requereix 01:00 obliga la persona a esforçar-se molt més que només llegir per internet. Encara que això no és una norma, l'expert SEO, per la seva banda, pot adquirir aquests coneixements pel seu propi compte, és a dir, de forma autodidacta.

Realment no hi ha límits per voler ser un consultor SEO. L'important és que sàpiga els límits i l'abast de cada activitat, que no les barregi i que sàpiga que no ho podrà fer tot ell sol. Per aconseguís un posicionament integral d'una pàgina web requereix d'un equip multidisciplinari que sàpiga adaptar els seus coneixements professionals al món online.

El consultor SEO ha de conèixer de màrqueting

El màrqueting és una branca important en el posicionament web. El consultor SEO sap que això és així i per això crea espais per a les estratègies de màrqueting digital, online i offline. Principalment les digitals, ja que aquestes compten amb una audiència molt més gran que les altres, les quals van ser desplaçades significativament per les plataformes digitals.

Això no vol dir que la publicitat en premsa i en llocs web ens sigui valuosa, només que és més costosa. Dependrà seva inversió del client i del tipus d'audiència que percep i capta la seva marca, producte o servei. Com veus tot en el món del posicionament web és variable, res és igual, tot i que s'assemblin els negocis.

El màrqueting digital, és considerat actualment el més sol·licitat. Els experts en màrqueting digital aconsegueixen una major captació d'usuaris tot i llocs web que una altra tècnica. Els motius: la gran quantitat de persones que utilitzen aquesta plataforma digital. Un consultor SEO sap això, de la mateixa manera que un expert Seu, i tots dos busquen la manera d'entrar a aquesta línia del posicionament.

Considero important que tots dos manegen aquests temes, ja que sense màrqueting no hi ha SEO; sense SEO no hi ha màrqueting. En el món digital passa el mateix, la forma en què busquen les persones informació en xarxes socials, requereix d'estratègies de captació, permetent una gran oportunitat d'aconseguir que el lloc web sigui visualitzat des d'un dispositiu mòbil.

Pel que fa a aquest punt, el teu lloc web ha d'estar adaptat a la forma d'un mòbil, per tal d'evitar penalitzacions i brindar una mala experiència als usuaris.

Comentaris (0)25-10-2018 14:11:11

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: