login
Inicia sessió

register
Registra't

marketingdigital.flog.cat

Leading page perfecta: saps de que es trata?

Leading page perfecta

Per respondre a la pregunta sobre l'existència d'una lading page perfecta, gairebé sempre es pren com a referència el percentatge de conversió, és a dir, el nombre de conversions totals dividit entre el nombre de visites totals a la landing page, sent així una conversió alguna acció que l'usuari o client ha de realitzar i que hàgim identificat com a objectiu del teu negoci, entre aquestes accions es contemplen els formularis, subscriure a un butlletí, descarregar un fitxer, etc.

No hem de deixar de reconèixer que aquest percentatge esmentat anteriorment té un gran valor, però no hem de concentrar només en ell, ja que això pot dur-nos al més rotund fracàs.

No seré jo qui negui la importància del percentatge de conversió, però basar tota la nostra estratègia en el valor d'una única mètrica analitzada de forma aïllada pot dur-nos al més absolut fracàs.

Descobreix la leading page perfecta

Molts busquen una leading page perfecta, però sabem el que això significa? La veritat és que resulta difícil donar una definició generalitzada i exacta, però podem dir que, un leanding page perfecta és aquella en la qual produeix una conversió cada vegada que un usuari qualificat la visita, és a dir, el nostre producte o servei satisfà les seves necessitats.

Aquesta page està dirigida a un públic específic, amb un perfil que inclou una sèrie d'inquietuds i necessitats a les que tu com a producte o servei ofereix-solucions.

Ara bé, un cop aclarit en què consisteix aquest tipus de pàgines, parlem dels elements que la componen i que resulten imprescindibles al moment de crear un.

• Títol: aquest ha d'aparèixer en un lloc atractiu i amb una tipografia adequada que s'ajusti a les teves valors com a marca o servei i al públic al que ho dirigiràs. Aquest ha de ser bastant curt.

• Subtítol de suport: amb aquesta part de la teva primera impressió, tens l'oportunitat d'ampliar o aprofundir una mica més sobre el teu missatge del títol.

• Fotografia / Vídeo: no necessàriament has de mostrar el producte d'aquesta forma, però, resulta molt més atractiu i dinàmic per al client.

• Proposta de valor: has de saber bé que ofereix el teu producte o servei que el fa diferent dels altres, de la teva competència. No ha de ser una arma de vista general, sinó de proposta on destaqui la necessitat del client i la solució que ofereixes segons aconsella una experta en seo barcelona.

• Formulari: aquest servirà perquè li usuari deixi les seves dades i així completar la conversió.

Comentaris (0)03-09-2018 18:47:08

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: