login
Inicia sessió

register
Registra't

marketingdigital.flog.cat

SEO negatiu: origen i raó

SEO negatiu: origen i raó segons un consultor seo

Quan parlem del SEO negatiu, ens referim a tots els atacs o cops que es troben destinats a impedir el seu posicionament dins dels buscadors web i la seva reputació cibernètica, aquests atacs poden resultar, fins i tot, en què Google penalitzi la seva web. És important conèixer com es fa el SEO negatiu, no per practicar-lo, sinó per poder identificar-lo a l'instant i aconseguir defensar-se del mateix, ja que aquesta pràctica pot afectar de manera irreversible.

Hem de comprendre que el SEO és una empresa bastant rendible, i es tracta de fer que la vostra pàgina web ocupi una bona posició dins del buscador de Google, és a dir, que estigui entre els primers resultats. Com tot el que implica diners, atrau persones que es troben disposades a realitzar allò que "falta" per aconseguir l'objectiu, especialment quan existeixen casos que practicar SEO negatiu resulta més econòmic, senzill i ràpid que proposar fer una bona campanya de SEO.

No hi ha un origen específic del SEO negatiu, es pot dir que ha existit sempre, però, la seva popularitat va augmentar a l'abril del 2012, després que Google publiqués l'actualització "Penguin", destinada a penalizar aquelles pàgines web que utilitzaven molta regularitat SEO Off page, el que va ocasionar que algunes coses que anteriorment eren bones per al posicionament, resultaran negatives, com aconseguir múltiples enllaços de forma ràpida, utilitzant text ancla exacte, per exemple. Lamentablement, al existir penals més estrictes, promulgades per Penguin, es va augmentar la efectivitat del SEO negatiu. I això motivat que els factors externs que participen en el seu posicionament web, poden ser manipulats sense el vostre coneixement o consentiment.

Què fer si ets víctima del SEO negatiu?

Verso implicat en un atac de SEO negatiu és alguna cosa realment perjudicial i la majoria de les persones no sabien com defensar-se, Sara López, Directora de Màrqueting en Trendhim, va ser víctima quan la seva pàgina es va veure associada a un nombre excessiu d'enllaços, deteriorant la situació el fet que l'àncora text d'aquests enllaços es relacionava amb el contingut pornogràfic, el que va fer creure a Google que la seva pàgina era pornogràfica, perdien classificacions, vendes i prestigi. Amb l'objectiu de parar l'atac, van utilitzar Ahrefs per filtrar els enllaços i es van estudiar el patró repetitiu, creant una llista que contenia les pàgines de correu brossa, quan van comptar amb la llista es va enviar a Google a través de la desautorització d'eines, així Google no es prenguin en compte aquestes enllaços per a l'avaluació de la pàgina.

Comentaris (0)25-09-2018 20:17:22

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: