login
Inicia sessió

register
Registra't

marketingdigital.flog.cat

Què Canvis de SEO s'han suscitat en els últims 10 anys?

Què Canvis de SEO s'han suscitat en els últims 10 anys?

La tecnologia i les xarxes evolucionen constantment, i en els últims anys ho han fet amb més rapidesa, de la mateixa manera els motors de cerca ho fan, les exigències dels usuaris canvien i és així com han ocorregut canvis de SEO en els últims deu anys , ha patit bastants sacsejades que han influït en l'optimització dels motors de cerca (SEO).

L'enfocament del panorama de cerca ha evolucionat amb els Canvis de SEO

L'algorisme de cerca de Google no ha parat de patir canvis en l'última dècada, i l'enfocament dels motors de cerca per conseqüència, han evolucionat. A continuació, detallarem els canvis de SEO més rellevants en els últims 10 anys:

1. Augment de continguts: L'any 2011 amb una actualització anomenada "Panda" es va aconseguir augmentar en gran quantitat els continguts de qualitat, eliminant el contingut mort o inútil que existia a la web. Després d'aquesta actualització va ser impossible que es mantingués en els motors de cerca contingut que no servia per a res i tenien més quantitat que qualitat.

2. L'eliminació d'esquemes d'enllaços: Qualsevol intent per influir deliberadament en el rànquing, Google ho considera com un esquema. El cercador treball molt fort des de l'any 2002 per eliminar la creació d'enllaços que eren spam, finalment el 2012, amb l'actualització del pingüí va ser que per fi va acabar amb aquest problema i va néixer el que actualment són els enllaços amb articles que veritablement contribueixen amb el trànsit i rànquing d'una pàgina web.

3. Remodelació de locals: Amb l'actualització "Coloma" l'any 2014 es va suscitar un gran canvi en els factors de rànquing, amb aquesta actualització Google va incorporar en major quantitat senyals rànquing web en el seu algoritme, atorgant prioritat als llocs web millor optimitzats impulsant la major visibilitat dels mateixos.

4. reacondicionaments: La pàgina de resultats del motor de cerca ha patit durant tot aquest temps gran quantitat de canvis, tants, que és molt difícil saber quants han estat exactament. Per comparar, et deixem una captura de la pàgina de resultats de l'any 2006 perquè puguis establir per tu mateix les diferències amb la d'avui en dia.

5. Augment del gràfic de coneixement: Un factor important de la SEO moderna és la va crear Google a l'any 2012, el gràfic de coneixement dóna als usuaris respostes curtes a les seves preguntes.

6. Priorització mòbil: Un dels Canvis de SEO més importants que s'ha incorporat és en el qual Google s'ha enfocat i ho segueix fent, la funció d'optimitzar els llocs web per als dispositius mòbils. Des que va aparèixer l'iPhone el 2007, s'ha fet molt èmfasi en això.

7. L'eliminació suau de paraules clau: Les actualitzacions "Panda" i "Pingüí" van intentar acabar amb les paraules claus usades de farciment. Però finalment amb l'última actualització l'any 2013 anomenada "Hummingbird" s'ha incorporat un tipus de cerca semàntica, on el motor de cerca desxifra la intenció de l'usuari i s'ha anat a poc a poc eliminant l'ús de paraules clau com a farcit.

8. Actualització d'estimulació i impacte: Google durant anys ha estat evolucionant i canviant el seu algoritme de cerca. En l'actualitat, el motor de cerca és molt més sòlid i per aquesta raó s'han disminuït els canvis i actualitzacions i impacten menys en la indústria como indica un seo barcelona

Comentaris (0)25-08-2018 12:10:48

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: