login
Inicia sessió

register
Registra't

marketingdigital.flog.cat

Què és Google shopping?

Què és Google shopping?

No en tots els casos en els quals es compta amb una botiga d'ecommerce, es posseeix un posicionament bo, per la qual cosa una estratègia de Google shopping li brinda a la botiga certa publicitat que, d'altra manera, no tindria. Aprendre a manejar el Google shopping és una cosa bastant important, tenint en compte que està sent, cada dia, més utilitzada.

Quan parlem de Google shopping ens referim a una altra de les maneres que ofereix Google per a realitzar publicitat. Aquí, els articles dels productes són més vistosos que els presenciats de la manera tradicional dins del cercador, ja que l'article es mostra anunciat directament, a més de venir acompanyat amb una foto, una breu descripció textual del producte i el preu del mateix. Els anuncis pertanyents a aquesta eina, són vistos a la part vertical que trobem en els laterals oa la zona superior de la pàgina del cercador. Un usuari, en accedir a l'apartat de Shopping, que es troba a la zona superior del cercador, podrà trobar-se un gran aparador de venda electrònic, on visualitzarà els productes i venedors cibernètics.

Avantatges i desavantatges de Google shopping segons un expert en posicionamiento web barcelona

Google shopping porta, amb si, diversos avantatges, entre les quals podem esmentar:

1- Es considera una zona privilegiada la finestra on apareixen els anunciats dels productes, per la qual cosa obtindrà una major visibilitat i comptarem amb més CTR, en comparació als productes publicats en el cercador

2- S'aconsegueix projectar una major informació en incloure, a més del text, una imatge del producte. Les fotos tendeixen a ser més efectives que les descripcions escrites.

3- Es proporciona una informació més gran, per la qual cosa el trànsit és de millor qualitat.

4- Es pot obtenir una repercussió considerable si es tracta d'un producte competitiu, ja que apareix un al costat de l'altre.

Com tot, té els seus pros i contres. Entre els desavantatges podem esmentar:

1- Si la foto de l'article és de mala qualitat, o pitjor que el de la competència, el producte es veurà perjudicat, al moment d'estar una imatge al costat de l'altra.

2- Si es compta amb un producte molt comercialitzat, l'única manera de diferenciar-se amb la competència és oferir un preu més baix.

3- Si el preu és excessivament alt, resultarà difícil la venda del producte, perquè l'usuari compta amb opcions més econòmiques a tocar de la publicitat.

Considera tot això abans de animate a provar Google shopping.

Comentaris (0)10-10-2018 19:29:06

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: