login
Inicia sessió

register
Registra't

marketingdigital.flog.cat

tipus de webs

Divisions d'un lloc web

En realitzar una recerca, si el lloc web es troba dividit en dos més llocs, es trobarà una inestabilitat en els resultats, això és un fet revelat per John Mueller de Google. Un propietari d'un lloc web francès va exposar certes inquietuds en un hangout de Google Webmaster Central, en preguntar com traslladar de manera neta seu contingut publicat en francès a un altre lloc nou, a més a subjecte també va exposar el seu desig de crear un lloc web multilingüe, en on els usuaris trobarien una traducció manual del contingut publicat a diversos idiomes.

Primerament, Mueller li va donar la informació sobre les diverses dificultats per les que passarà Google pel que fa a processar els canvis de la divisió d'un lloc web. Ressaltant que no es presenta com una realitat possible pensar que les publicacions del lloc ja existent, van a conservar la classificació de cerca quan és traslladat a un altre lloc.

La inestabilitat de la cerca pot durar mesos fins que es comenci a estabilitzar, i fins i tot en aquest moment no es pot assegurar el resultat final i l'èxit, o no, de la divisió. Muller no condemna del tot la decisió de dividir un lloc web, en certs casos es presenta com una bona estratègia, però, és important posseir paciència quan es vagi a realitzar el monitoratge dels rànquings de cerca.

Vídeo de Muller sobre les divisions d'un lloc web.

Muller publica un vídeo referent al tema, on assenyala que en dividir un lloc existent es pren gran part del contingut i se situa en un altre lloc diferent. El més important a tenir en compte quan es pren aquesta decisió és que, al moment de dividir o fusionar un lloc, es crea una dificultat major per a Google pel que fa al processament de la informació, comparant-ho amb un lloc web normal. Pel que les expectatives no es poden formar de manera clara, s'ha d'esperar un temps perquè tot es regularitzi i igualment no tindria clar el resultat final.

Al moment de passar part del contingut d'un lloc existent a un altre lloc completament nou, és usual la pregunta en prendre aquesta decisió el nou lloc va rebre la mateixa quantitat de clics i impressions com el lloc anterior? El més segur és que no, entre tots dos llocs hi haurà una diferència. De la mateixa manera, a l'afegir nou contingut al lloc web creat es notarà un canvi obvi entre tots dos. En parlar d'expectatives, s'ha de considerar que no és una decisió trivial, la mateixa tindrà repercussions directes pel que fa a les visites que reben els diversos llocs, de manera que la paciència és fonamental.

En referent al que s'ha de tenir en compte és, principalment, assegurar les redireccions configurades per a les pàgines individuals des dels diferents llocs. Amb l'objectiu que, si un usuari enllaça a una de les pàgines dins del lloc web, l'enllaç intern porti directament a la nova plataforma. Realment, això resulta ser el pas base des del punt de vista tècnic. Muller ressalta la paciència com a fonamental.

seo barcelona - agencia seo barcelona


Comentaris (0)16-09-2018 13:30:02

Escriu un nou comentari:

Comentari extern

Nom:


Registrar-me a flog.cat

Usuaris registrats

Usuari de flog.cat:

Contrasenya: